• Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
Ricerca

Un impaccu fretu pò esse beneficu durante un focu di COVID-9

U COVID-19 hè causatu da u virus SARS-CoV-2, è i trattamenti attuali si cuncentranu nantu à u sollievu di i sintomi, a cura di supportu è e terapie farmacologiche specifiche per i casi gravi.

Tuttavia, i pacchetti caldi è freddi ponu esse aduprati per alleviare certi sintomi assuciati à COVID-19: I pacchetti freddi ponu aiutà à riduce a frebba è à alleviare u dolore da mal di testa o dolori musculari.

Per esempiu, applicà un impacco fretu o una cumpressa fredda à a fronte o à u collu pò furnisce un sollievu tempurale da u discomfort causatu da a frebba. L'impacchi caldi ponu esse aduprati per alleviare u dolore musculare o articulare. Per esempiu, applicà un impacco caldu fretu à a zona affetta pò furnisce un sollievu tempurale da u dolore.

Eccu alcuni impacchi caldi è freddi cunsigliati per voi.

Per i pazienti COVID-19, hè cruciale di seguità i cunsiglii di i prufessiunali medichi, chì ponu include u riposu, stà idratati, aduprà medicazione senza ricetta per alleviare i sintomi è circà aiutu medicu quandu hè necessariu. Per i casi gravi, ponu esse necessarie l'uspitalisazione è terapie farmacologiche specifiche.

In riassuntu, mentre chì l'impacchi caldi è freddi ponu esse aduprati cum'è misure supplementari per aiutà à alleviare certi sintomi di COVID-19, ùn sò micca un trattamentu per a malatia stessa. U trattamentu di COVID-19 deve esse guidatu da prufessiunali sanitari.


Data di publicazione: 18 di ghjugnu 2024